طراحی پنت هاوس در اردبیل

طراحی-پنت-هاوس-در-اردبیل

طراحی و ساخت پنت هاوس در اردبیل دکوراسیون پنت هاوس و محوطه همراه نکات و قواعد و اصول و مشاوره قیمت توسط بوم استودیو موضوع این مقاله است.

اردبیل از جمله شهرهای زیبا و پیشرفته ایران است که طراحی پنت هوس در این شهر بسیار محبوب است. آب و هوای بی نظیر همراه طبیعت زیبا این شهر را برای ساخت پنت هاوس های شیک جذاب می کند.

ساخت پنت هواس در اردبیل

ساخت پنت هواس در اردبیل دارای اصول و قواعد خاص خود برای مجوز های شهرداری است. علاوه بر آن سبکی که بمد نظر دارید شامل کلاسیک مدرن یا مینیمال باید در تمامی بخش های پنت هاوس رعایت شود.

ساخت پنت هاوس در اردبیل از طراحی پلان پنت هوس تا متریال مورد استفاده همه اگر با مشاوره با یک تیم متخصص معماری انجام شود در نتیجه نهایی بسیار موثر است.

طراحی ویلای دوبلکس در اردبیل

طراحی ویلای دوبلکس در اردبیل به صورت پنت هاوس می تواند یک گزینه ایده ال برای داشتن یک ملک لاکچری باشد.  ویلاهای دو طبقه به صورت دوبلکس ، همراه با فضای بزرگ تراس در اردبیل به صورت پنت هاوس برای زندگی و مسافرت بی نظیر است.

 

طراحی پنت هاوس آپارتمان در اردبیل

طراحی پنت هاوس آپارتمان در اردبیل با توجه به این که آپارتمان سازی در اردبیل با افزایش جمعیت و نمایل به زندگی شهری افزایش یافته است. داشتن یک پنت هاوس زیبا در طبقات بالا بسیار منطقی و لاکچری است.

برای طراحی صفر تا صد یا بازسازی و تغییر دکوراسیون پنت هوس در اردبیل تیم بوم استودیو با سال ها تجربه یک گزینه هوشمندانه است.

_-طراحی-پنت-هاوس-آپارتمان-در-اردبیل-

ساخت پنت هاوس ویلا در اردبیل

ساخت پنت هاوس ویلا در اردبیل همانطور که در مقاله طراحی ویلا در اردبیل نیز اشاره کردیم. دارای اصول و قواعد معماری مخصوص به خود است. خانه های ویلایی در اردبیل هنوز هم محبوب ترین هستند. ساخت ویلا به صورت پنت هاوس به جذابیت ملک شما بسیار میافزاید.

_پنت-هاوس-ویلا-اردبیل-

دکوراسیون پنت هاوس در اردبیل

دکوراسیون پنت هاوس و طراحی داخلی در اردبیل  شامل نورپردازی ، محوطه سازی ، رنگ ، چیدمان و … است. که در ادامه به تفکیک بیشتر به این موارد می‌پردازیم.

دکوراسیون-پنت-هاوس-در-اردبیل

نورپردازی

نورپردازی پنت هاوس تاثیر بالایی در لاکچری کردن ملک شما به خصوص در شب را دارد. استفاده از نورهای مخفی در سقف و همچنین نورپردازی در تراس و نما پنت هاوس شما را بسیار جذاب می‌کند.

گل‌کاری و فضای سبز

همانطور که در مقاله طراحی روف گاردن در اردبیل نیز گفتیم. استفاده از گیاهان پیچشی مانند پیچک و همچنین گلدان های آویزی در زیبایی نما و همچنین بالکن پنت هاوس بسیار محسوس است.

چیدمان و مبلمان

انتخاب بهترین فضا برای چیدمان مبلمان و همچنین انتخاب اکسسوری های مرتبط با سبک کلی اگر توسط یک تیم متخصص دکوراسیون و معماری داخلی انجام شود. نتیجه متفاوتی با پنت هاوس های معمولی خواهد داشت.

باربیکیو

داشتن باربیکیو در تراس پنت هاوس همان چیزی است که شما را برای گذراندن وقت در تراس جذب می‌کند. تصور کنید در یک روز سرد پاییزی یا زمستانی در پنت هاوس خود در حال کباب کردن سبزیجات یا گوشت همراه دوستان خود هستید.

استخر

طراحی استخر و جکوزی در پنت هاوس از جمله ایده های جدید برای تراس های لاکچری این دسته از سازه های همراه محوطه باز است. پیشنهاد می‌شود مقاله طراحی استخر در اردبیل را نیز مطالعه فرمایید.

طراحی محوطه پنت هاوس در اردبیل

طراحی محوطه پنت هوس در اردبیل با توجه به این که یکی از تخصص های تصلی تیم بوم استودیو طراحی محوطه در اردبیل است. خیال شما را از داشتن یک پنت هوس لاکچری آسوده می‌کند.

ساخت پنت هاوس کوچک در اردبیل

ساخت پنت هاوس کوچک در اردبیل هر اندازه که متراژ ملک شما کم باشد هم قابل انجام است. این هنر تیم معمار شماست که از کمترین فضا بیشتر استفاده را برای ساخت پنت هاوس در اردبیل ببرد.

هزینه طراحی و ساخت پنت هاوس در اردبیل

هزینه طراحی و ساخت پنت هاوس در اردبیل با توجه به متراژ ، سبکی که مد نظر دارید و همچنین متریال و… کاملا متفاوت است. اما شما می‌توانید با تماس با کارشناسان ما از قیمت حدودی روز مطلع شوید. همچنین در صورت تمایل و بازید و طراحی اولیه یک قیمت بسیار نزدیک به هزینه پایانی مشخص خواهد شد.

تبریز، ولیعصر، مرکز تجاری اطلس، طبقه ۱۰، واحد ۱۶

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

تیم بوم استودیو با سال‌ها تجربه در زمینه معماری و همچنین طراحی پنت هاوس در تبریز اکنون در شهر اردبیل نیز آماده خدمت رسانی به مردم عزیز اردبیل است. البته مردم اردبیل با خدمات ما نظیر طراحی رستوران ، طراحی تالار ، طراحی اتاق خواب و… آشنایی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *