طراحی روف گاردن در تبریز

طراحی-روف-گاردن-در-تبریز

طراحی و اجرای روف گاردن در تبریز ، طراحی روف گاردن کوچک در تبریز ، ساخت روف گاردن لاکچری در تبریز و بام سبز و گرین روف در تبریز انجام می‌شود.

روف گاردن از جمله فضاهای سبز محسوب می‌شود که علاوه بر زیبایی و لاکچری کردن ساختمان بسیار کاریردی بوده و داشتن یک فضای دلنشین سبز در ساختمان می‌تواند مکانی عالی برای مطالعه ، جمع شدن دوستان و لذت از نوشیدنی باشد.

روف گاردن در تبریز با توجه به اقلیم نسبتا سرد می‌تواند هم عایق مناسبی برای عدم اتلاف انرژی باشد هم یک فضای فوق جذاب به ساختمان شما بدهد. تصور کنید در یک روز سر زمستانی در روف گاردن خود در حال نوشیدن قهوه یا چایی هستید و هم زمان از فضای سبز و بارش برف لذت می‌برید یا با دوستان خود همگی کنار باربیکو روف گاردن خود در تبریز جمع شدید و ذرت یا گوشت کباب می‌کنید. طراحی و معماری ویلا روف گاردن و … در تبریز به صورت تخصصی توسط بوم استودیو انجام می‌شود.

تفاوت روف گاردن و گرین روف در تبریز

به طور کلی روف گاردن یا باغ سقفی نسبت به طراحی گرین روف در تبریز انتظارات سازه ای بیشتری دارد به طور مثال داشتن آلاچیق و پرگولا یا باربیکو و سایه بان ، جکوزی و استخر و … همه از جمله امکاناتی است که ممکن است روف گاردن ها داشته باشند اما در گرین روف ها بیشتر فضای سبز روی بام تا اجزای سازه و امکانات رفاهی کنار آن مد نظر است.

طراحی-گرین-روف-در-تبریز

مزایای روف گاردن و گرین روف در تبریز

  • تامین فضای سبز شهری
  • تعدیل جزایر حرارتی شهرها
  • کنترل گرمایش و سرمایش ساختمان
  • افزایش عمر عایق رطوبتی بام از طریق سایه اندازی
  • جلوگیری از صدای ناخواسته تا 18db
  • تصفیه آب
  • منبع درآمد و تامین مواد خوراکی
  • کنترل سیلاب های سطحی

علاوه بر مزایایی که بیشتر در گرین روف ها در تبریز شاهد آن هستیم با احداث روف گاردن در تبریز شما از امکانات رفاهی و تفریحی این قضای سبز در ملک خود نیز استفاده خواهید کرد و اگر به محیط سبز و گیاهان علاقه دارید شاید بیشترین جایی که در آن وقت میگذارنید همین روف گاردن باشد.

کاشت گیاهان خوراکی و ارگانیک در گرین روف

به راستی که سبزی ها و میوه هایی که ما در کاشت و برداشت آن نظارت کامل داریم تا چه اندازه با کیفیت تر و مناسب تر است . اما برای کاشت آن ها به خصوص در فضای آپارتمانی و شهری با معضل نبود فضا مواجه هستیم روف گاردن ها این مشکل را برای شما حل خواهند کرد و امروزه شاهد آن هستیم که بسیاری از رستوران ها نیز دارای گرین روف بوده و بخشی از نیاز خود به سبزیجات و گیاهان خوراکی را از این طریق تامین می‌کنند.

کنترل گرمایش و سرمایش ساختمان

کنترل گرمایش و سرمایش با توجه به پوشش گیاهی در هزینه های شما در آینده صرفه جویی خواهد کرد و در واقع هزینه اجرای گرین روف در تبریز تا حد زیادی در آینده به جیب شما باز خواهد گشت.

همچنین فضای شهر از نظر پوشش گیاهی و تامین اکسیژن راندمان بهتری خواهد داشت در نتیجه طراحی و اجرای گرین روف یا بام سبز دز تبریز بسیار توصیه می‌شود.

طراحی آلاچیق و پرگولا برای روف گاردن در تبریز

طراحی آلاچیق و طراحی پرگولا برای روف گاردن در تبریز با توجه به بارش نسبتا زیاد باران و برف در این شهر بسیار مرسوم بوده ولی قبل از اجرا به خصوص در مورد آلاچیق که اجزای آن سنگین تر از پرگولا است حتما باید بار وارده به سقف و نکات معماری آن محاسبه شود. به طور کلی اجرای سایه بان و پرگولا ها نیز به صورت مدرن همراه با شیشه های شفاف و پارچه های حریر بسیار فضای روف گاردن شما در تبریز را شیک می‌کند و شما صاحب یک روف گاردن لوکس در تبریز خواهید شد.

طراحی جکوزی برای روف گاردن در تبریز

حتما شما هم در بسیاری از فیلم ها و سریال های ترکی با هالیوودی شاهد جکوزی و استخرهای کوچک در بام خانه ها و روف گاردن بوده اید این نوع از معماری بسیار مدرن و خاص است و شما می‌توانید با یک هزینه معقول سطح لاکچری بودن ساختمان خود را چندین برابر کنید.

طراحی-جکوزی-برای-روف-گاردن-در-تبریز

طراحی باربیکیو برای روف گاردن در تبریز

باربیکیو یک نعمت بزرگ برای کلا فضا های باز ساختمان است برای طراحی باربیکیو در روف گاردن خود انتخاب موقعیت ، نکات ایمنی و فضای نشستن در کنار آن باید در طراحی دکوراسیون روف گاردن در تبریز لحاظ شود.

قیمت ساخت روف گاردن در تبریز

قیمت طراحی روف گاردن در تبریز با توجه به متراژ، فضایی که مد نظر دارید و متریال کاملا متفاوت است اما شما می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و آنها بعد از اطلاع و در صورت نیاز بازدید یک حدود قیمت تمام شده را به شما می‌دهند و باز شما تصمیم میگیرید که قصد طراحی و اجرای روف گاردن برای ملک خود در تبریز را دارید یا خیر . همچنین بعد از طراحی اولیه و انتخاب متریال تا حد بسیار زیادی قیمت اجرای روف گاردن نزدیک به قیمت پایانی محاسبه می‌شود و شما می‌توانید با تعویض متریال یا بخشی از طرح هزینه ساخت روف گاردن در تبریز را برای ویلا یا آپارتمان خود تغییر دهید.

قطعا طراحی روف گاردن در آستارا یا طراحی روف گاردن در شیراز یا روف‌گاردن در اردبیل از نظر معماری شهری و ساختار و آب و هوای شهر متفاوت با تبریز بوده و برای هر منطقه نیازمند به توجه به نکات معماری همان منطقه می‌باشد. همچنین شما در مقاله قیمت روف گاردن کوچک می‌توانید بخشی از این ریز هزینه ها را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *