طراحی بالکن و تراس در ارومیه

طراحی-تراس-و-بالکن-در-ارومیه

طراحی بالکن و تراس در ارومیه همراه با اصول معماری و ضوابط ساخت و ایده های جذاب همراه با مشاوره طراحی و قیمت توسط بوم‌استودیو موضوع این مقاله است.

ارومیه از جمله شهرهای زیبا با آب و هوای ایده‌آل است. داشتن یک تراس یا بالکن کاربردی و زیبا با توجه به این که یک فضای باز شخصی در اختیار دارید. در ارومیه بسیار محبوب است.

اصول طراحی تراس در ارومیه

اصول طراحی تراس در ارومیه شامل پلان اصولی ، زاویه نور مناسب و داشتن یک سبک منحصر به فرد نیازمند مشاوره با یک تیم معماری متخصص در این زمینه است. بوم استودیو با سال ها تجربه در زمینه طراحی تراس در تبریز و ساخت تراس در اردبیل برای ارومیه نیز یک تیم ویژه برای تراس های شیک و زیبا در نظر گرفته است.

پلان

همه چیز از طراحی پلان تراس و بالکت در ارومیه شروع می‌شود. انتخاب از بین طرح های بیشمار ما و تغییر و شخصی سازی آن ، یا طراحی اختصاصی منحصر به فرد با توجه به ملک شما هر دو با توجه به سلیقه و نیاز شما انجام می‌شود.

سبک

انتخاب یک سبک معماری مثل مدرن ، کلاسیک ، نئوکلاسیک ، مدرن یا … همه با توجه به سلیقه و موقعیت منطقه و طبقه و ملک شما قابل انتخاب است. از دیگر نکاتی که در انتخاب سبک حائز اهمیت است، هماهنگی با طراحی نما در ارومیه است.

ساخت تراس مدرن در ارومیه

ساخت تراس و بالکن مدرن در ارومیه از جمله سبک های محبوب به خصوص در بین جوانان و به خصوص آپارتمان ها و ویلا های اروپایی است. انتخاب خطوط صاف ، پنجره های قدی ، درب های کشویی سراسر شیشه و … همه در طراحی تراس و بالکن مدرن در اردبیل دیده می‌شود.

طراحی-تراس-مدرن-در-ارومیه

طراحی بالکن کلاسیک در ارومیه

طراحی بالکن کلاسیک در ارومیه از جمله تجملی‌ترین سبک های طراحی است. استفاده از گچبری های ضخیم ، ستون های بزرگ و رنگ های طلایی و سفید در این سبک مشهود است. سبک کلاسیک بالکن و تراس در ارومیه که به سبک رومی هم معروف است. برای طراحی ویلا در ارومیه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طراحی-بالکن-کلاسیک-در-ارومیه

ضوابط ساخت بالکن در ارومیه

ضوابط ساخت باکن و تراس در ارومیه به اندازه طراحی آن مهم است. استفاده از متریال مناسب ، دقت در اجرا و عایق بندی مناسب و نکات ایمنی همه در داشتن یک تراس لاکچری در ارومیه مهم است.

متریال

انتخاب متریال مناسب تا حد زیادی به سبکی که مد نظر دارید بستگی دارد. همچنین متریال در قیمت پایانی و کیفیت تراس و بالکن در ارومیه نقش اساسی دارد. عایق بودن در برابر صدا ، مقاومت در برابر بارش باران و برف و زیبایی و … همه با مشاوره گرفتن از یک تیم اجرای کاربلد نتیجه را بهتر می‌کند.

بازسازی

اگر شما هم یک بالکن فرسوده و بدون استفاده دارید قطعا با بازسازی آن توسط ما افسوس زمانی را می‌خورید که از آن استفاده نمیکردید. بازسازی شامل کف سازی ، طراحی دکوراسیون و استفاده از حداقل فضا هنر تیم معماری است که به آن اطمینان دارید.

هزینه طراحی تراس و بالکن در ارومیه

هزینه طراحی تراس و بالکن در ارومیه با توجه به متراژ ، سبک ، متریال و خواسته های شما کاملا متفاوت است. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان ما بعد از مشخص کردن خواسته خود یک قیمت حدودی به دست بیاورید. بعد از بازدید و طراحی اولیه یک قیمت نزدیک به هزینه پایانی ساخت تراس و بالکن در ارومیه مشخص می‌شود. و باز شما تصمیم می‌گیرید که قصد طراحی با این قیمت را دارید یا خیر.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

طراحی تراس آپارتمان در ارومیه

همانطور که در مقاله طراحی آپارتمان در ارومیه نیز گفته شد ، آپارتمان سازی با افزایش جمعیت و توسعه زندگی شهر در ارومیه بسیار رو به رشد است. آپارتمان ها به دلیل فضای نسبتا بسته نیاز به تراس و بالکن را بیشتر از خانه های ویلایی احساس می‌کنند. تصور کنید در یک بعد از ظهر بارانی داخل تراس شیک خود در ارومیه در حال نوشیدن چای و مطالعه هستید. قطعا داشتن چنین فضایی در ملک خود روح شما را تازه می‎‌کند.

دکوراسیون بالکن در ارومیه

دکوراسیون بالکن و تراس در ارومیه همان قسمتی است که تراس شما را از تراس های معمولی متمایز می‌کند. انتخاب رنگ مناسب ، گیاه و نورپردازی و امکانات رفاهی نظیر باربیکیو و پرگولا و جکوزی همه در این بخش باید به بهترین شکل طراحی شوند.

دکوراسیون-تراس-و-بالکن-در-ارومیه

رنگ

انخاب رنگ برای طراحی تراس و بالکن در ارومیه با توجه به سبک و انتظاراتی که دارید به پروژه شما هویت می‌بخشد. رنگ های خنثی مثل خاکستری و سفید و سیاه در سبک مدرن و رنگ های سفید و طلایی در سبک کلاسیک بیشتر استفاده می‌شود. هماهنگی این رنگ با اجزا از چالش های جذاب دیگر در طراحی دکوراسیون تراس و بالکن است که در مقاله دکوراسیون در ارومیه نیز به آن بیشتر پرداختیم.

نورپردازی

طراحی نورپردازی بالکن و تراس در ارومیه برای داشتن یک تراس لاکچری و لوکس بسیار حیاتی است. داشتن چند پلن برای نور با توجه به موقعیت ها مختلف ، نورهای مخفی و ترکیب با گل و گیاه همه در لوکس به نظر رسیدن فضای شما موثر است.

باربیکیو

باربیکیو در تراس شما و دوستان تان را به خود جذب می‌کند. داشتن یک باربیکو در قسمتی از تراس و بالکن در ارومیه که راحت ترین قسمت از نظر کاربردی باشد قطعا در طراحی تراس و بالکن در ارومیه شما را از داشتن یک فضای تفریحی صمیمی کوچک اختصاصی مطمئن میکند.

گل کاری و فضای سبز

استفاده از گلدان های آویزی و گیاهان روند نظیر پیچک و همچنین گل های شب بو فضای تراس و بالکن شما را بسیار دلنشین می‌کند. همچنین در نما ساختمان و طراحی تراس و بالکن در ارومیه به ملک شما شادابی می‌بخشد.

تیم بوم استودیو با سال‎ها تجربه در زمینه خدمان طراحی و معماری نظیر طراحی روف گاردن در ارومیه و طراحی باغ گرفته تا طراحی رستوران و کافی شاپ، آماده خدمت رسانی به مردم عزیز ارومیه در زمینه طراحی بالکن و تراس در ارومیه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *