طراحی پنت هاوس در ارومیه

طراحی-پنت-هاوس-در-ارومیه-

طراحی و ساخت پنت هاوس در ارومیه نکات دکوراسیون و اصول و ضوابط همراه مشاوره قیمت توسط بوم‌استودیو موضوع این مقاله است.

ارومیه از جمله شهرهای زیبا در آذربایجان غربی است. ساخت پنت هاوس با توجه آب و هوای بی نظیرش بسیار محبوب است.

ساخت پنت هاوس در ارومیه

ساخت پنت هاوس در ارومیه اگر با مشاوره با یک تیم معماری متخصص انجام شود در نتیجه پایانی بسیار موثر است. رعایت اصول طراحی با توجه به سبکی که مدنظر دارید شامل کلاسیک مدرن یا مینیمال و… شما را صاحب یک پنت هاوس لاکچری می‌کند.

طراحی پلان پنت هاوس در ارومیه استفاده از بهترین متریال با توجه به سبک دکوراسیون و چینش همه در پنت هوس دارای اهمیت است.

دکوراسیون پنت هاوس در ارومیه

دکوراسیون پنت هاوس در ارومیه شامل نورپردازی، چینش و مبلمان، باربیکیو، استخر و جکوزی فضای سبز و تراس و … همه در این بخش قرار می‌گیرد.

دکوراسیون-پنت-هاوس-در-ارومیه

نورپردازی

نورپردازی پنت هاوس شامل نورهای مخفی سالن، نور های زیبا در تراس و نما و … همه در لوکس به نظر رسیدن پنت هاوس شما دارای اهمیت است.

چیدمان و مبلمان

انتخاب مبلمان مناسب، اکسسوری و چیدمان و تابلوهای نقاشی اگر توسط کارشناسان دکوراسیون معماری با توجه به سبک سازه شما انتخاب شود. کلاس پنت هاوس شما را بسیار بالا خواهد برد.

کفپوش

انتخاب کفپوش مناسب شامل پارکت و سنگ و… با توجه به سلیقه شما توسط ما انجام می‌شود.

باربیکیو

داشتن یک باربیکیو در تراس پنت هاوس بسیار جذاب است. به خصوص در هوای نسبتا سرد ارومیه کباب کردن سبزیجات و گوشت در پنت هاوس سخصی بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

استخر و جکوزی

طراحی استخر در ارومیه برای پنت هاوس یا جکوزی یک مورد جدید و بسیار جذاب است که قابل پیاده سازی است. عایق بندی کف، سرپوشیده کردن بالکن پنت هاوس از جمله چالش های اصلی در انتخاب این طرح است.

محوطه و فضای سبز

همانطور که در مقاله طراحی محوطه در ارومیه نیز گفته شد. یکی از تخصص های اصلی تیم بوم استودیو طراحی محوطه های باز است.

طراحی-تراس-پنت-هاوس-ویلا-در-ارومیه

هزینه طراحی و ساخت پنت هاوس در ارومیه

هزینه طراحی و ساخت پنت هاوس در ارومیه با توجه به سبکی که مد نظر دارید، متراژ و انتظارات شما کاملا متفاوت است. شما می توانید با تماس با کارشناسان ما از حدود هزینه طراحی و ساخت پنت هاوس در ارومیه مطلع شوید. در صورت تمایل پس از بازدید و طراحی اولیه یک هزینه بسیار نزدیک به هزینه پایان مشخص خواهد شد. و شما می توانید با تغییرات در طرح با این هزینه بازی کنید.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

پنت هاوس لاکچری در ارومیه

پنت هاوس لاکچری در ارومیه فارق از متراژی که در اختیار دارید. هنر تیم معماری شما است که از فضای موجود بهترین طراحی را داشته باشد. پنت هاوس های با نمای زیبا در ارومیه و دکوراسیون جذاب و کاربردی همراه تراس‌های شیک و زیبا نیازمند مشاوره با یک تیم متخصص است.

ساخت پنت هاوس آپارتمان در ارومیه

ساخت پنت هاوس آپارتمان در ارومیه با توجه به این که آپارتمان سازی در ارومیه با توجه به افزایش جمعیت و تمایل به زندگی شهری بسیار افزایش یافته است. و از طرفی آپارتمان‌ها به دلیل فضای بسته خود در صورت طراحی به صورت پنت هاوس بسیار جذاب خواهند شد بسیار منطقی است.

طراحی-پنت-هاوس-آپارتمان-در-ارومیه

طراحی ویلا دوبلکس به سبک پنت هاوس در ارومیه

طراحی ویلا دوبلکس به سبک پنت هاوس در ارومیه بسیار جذاب است. طبقه بالای ویلا را می‌توان به صورت پنت هاوس ساخت و از فضای تراس آن که در حیاط شخصی شما است لذت برد. تصور کنید به همراه خانواده صبحانه خود را در تراس پنت هاوس شخصی خود میل می‌کنید. و از هوای بی نظیر ارومیه لذت می برید.

طراحی-پنت-هاوس-ویلا-در-ارومیه-

بوم استودیو با سال‌ها تجربه در طراحی پنت هاوس در تبریز و ساخت پنت هاوس در اردبیل آمده خدمت رسانی به مردم عزیز ارومیه نیز در این مورد است. البته مردم ارومیه با خدمات ما شامل طراحی باغ،  طراحی رستوران در ارومیه ، طراحی دفتر کار، طراحی اتاق خواب و … آشنا هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *