طراحی پنت هاوس در تبریز

طراحی-پنت-هاوس-در-تبریز

طراحی پنت هاوس در تبریز شامل طراحی پلان ، ساخت بازسازی دکوراسیون و مشاوره قیمت توسط بوم استودیو موضوع این مقاله است.

تبریز از جمله شهرهای پیشرفته و زیبا آذربایجان شرقی است. طراحی و ساخت پنت هاوس لاکچری در تبریز نیازمند مشاوره با یک متخصص معماری است. بوم استودیو با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی و معماری انواع سازه به خصوص ویلا و باغ معرف مردم عزیز تبریز است.

ساخت پنت هاوس در تبریز

ساخت پنت هاوس در تبریز دارای اصول و ضوابط معماری مختص به منطقه است. داشتن یک تیم معماری آشنا با معماری منطقه برای طراحی و ساخت پنت هاوس در تبریز پیشنهاد می‌شود. انتخاب سبک طراحی و ساخت شامل کلاسیک ، نئو کلاسیک ، مینیمال و مدرن همه بستگی به ملک شما و همجنین سلیقه دارد.

تیم بوم استودیو به صورت صفر تا صد یا در هر یک از مراحل آماده کمک به شماست.

طراحی پنت هاوس ویلایی دوبلکس در تبریز

طراحی پنت هاوس ویلایی دوبلکس در تبریز از آنجا که این دسته از ملک ها بسیار لوکس و لاکچری است نیازمند توجه ویژه است. در مقاله طراحی ویلا در تبریز بیشتر به این موارد پرداختیم و همچنین ویدیوی طراحی ویلا دوبلکس در تبریز را از طریق همین لینک از چنل یوتوب ما مشاهده فرماید.

طراحی پنت هاوس ویلایی دوبلکس در تبریز شامل طراحی پلان به صورت اختصاصی و همچنین انتخاب از بین طرح های آماده بیشمار ما و شخصی سازی با توجه به ملک شما به صورت اروپایی یا سنتی قابل اجرا است.

طراحی پنت هاوس تریپلکس در تبریز

طراحی پنت‌ هاوس تریپلکس در تبریز به صورتی که طبقه های بالاتر واحدهای پایین تر را غرق در نور خواهد کرد، طرح های فوق العاده بوم استودیو و همچنین طراحان حرفه ای ما آماده هستند با پیشنهادات خود شما را سورپرایز کنند.

طراحی-پنت-هاوس-ویلا-در-تبریز

ساخت پنت هاوس آپارتمان در تبریز

ساخت پنت هاوس آپارتمان در تبریز با توجه به افزایش جمعیت و تمایل به زندگی شهری ، آپارتمان سازی در تبریز بسیار رواج دارد. شما می‌توانید در هر طبقه با طراحی تراس یک پنت هاوس لاکچری داشته باشید. همچنین طبقه آخر آپارتمان ها به خصوص با طراحی روف گاردن برای پنت هاوس بسیار مناسب هستند.

ساخت-پنت-هاوس-آپارتمان-در-تبریز

هزینه ساخت و طراحی پنت هاوس در تبریز

هزینه ساخت و طراحی پنت هاوس در تبریز با توجه به متراژ ، سبکی که مد نظر دارید ، متریال و خواسته های شما کاملا متفاوت است. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان ما در این زمینه با قیمت روز یک مشاوره رایگان داشته باشید. همچنین بعد از بازدید و طراحی اولیه یک قیمت بسیار نزدیک به هزینه پایانی مشخص خواهد شد.

 

تبریز، ولیعصر، مرکز تجاری اطلس، طبقه ۱۰، واحد ۱۶

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

دکوراسیون پنت هاوس در تبریز

طراحی داخلی دکوراسیون پنت هاوس در تبریز در ارزش ملک شما بسیار موثر است. طراحی داخلی شامل کفپوش ، نورپردازی ، چیدمان و مبلمان ، رنگ آمیزی و کاغذ دیواری ، پنجره های قدی و … همه توسط بوم استودیو انجام می‌شود. پیشنهاد می‌شود مقاله طراحی دکوراسیون در تبریز را نیز مطالعه فرمایید.

دکوراسیون-پنت-هاوس-در-تبریز

کفپوش

کف سازی پنت هاوس از پارکت و سنگ گرفته تا متریال جدید همه با توجه به سبک معماری پنت هاوس شما در تبریز و سلیقه قابل اجرا است.

نورپردازی

نورپردازی پنت هاوس در نتیجه نهایی بسیار موثر است. شما اگر به دنبال یک پنت هاوس لاکچری هستید. نورپردازی پنت هاوس خود را به یک تیم معماری متخصص بسپارید.

رنگ آمیزی و دیوارها

رنگ آمیزی مناسب ، استفاده از اکسنت وال ها و تی وی وال ها و کاغذ دیواری های متناسب با طرح کلی کلاس پنت هوس شما را بسیار بالاخواهد برد.

اتاق خواب

همانطور که در مقاله طراحی اتاق خواب در تبریز نیز گفته شد، اتاق خواب ها به عنوان فضایی که زمان زیادی از روز را در آنجا سپری می‌کنیم در پنت هاوس ها نیز بسیار حائز اهمیت هستند.

پارکینگ

یکی دیگر از نکات مهم برای داشتن یک پنت هاوس مجهز طراحی پارکینگ مناسب برای پارک وسیله های نقلیه ساکنین است.

شومینه

شومینه های جذاب می‌تواند نمای ویژه ای به پنت هاوس شما بدهد.

طراحی حیاط پنت هاوس در تبریز

طراحی حیاط پنت هاوس به اندازه خود ملک حتی بیشتر مهم است. تیم بوم استودیو با سال ها تجربه در زمینه محوطه سازی در تبریز بهترین طرح های روز دنیا را برای حیاط و تراس پنت هاوس شما در نظر دارد. دکوراسیون حیاط پنت هاوس و همجنین طراحی و ساخت همه مستلزم دانش معماری و تیم اجرای هماهنگ با آن است تا بهترین نتیجه حاصل شود. پیشنهاد ما این است قبل از طراحی حیاط پنت هاوس در تبریز حتما از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

ساخت استخر در پنت هاوس تبریز

ساخت استخر و جکوزی در پنت هاوس از جمله خواسته های لاکچری جدید است. در بسیاری از فیلم ها و سریال ها شاهد استخر های سرپوشیده شیشه ای در تراس پنت هاوس هستید. برای عایق کاری استخر و همچنین نکات ایمنی و تاسیسات هماهنگی با تیم معماری شما در هزینه های ثانویه صرفه جویی کنید.

ساخت پنت هاوس کوچک در تبریز

طراحی پنت هاوس هرچقدر هم که ملک شما کوچک باشد قابل اجرا است. این هنر تیم معماری شما است که از حداقل فضا بهترین استفاده و کاربری را تحویل دهد. پنت هاوس های کوچک به ویژه به صورت سوئیت و ویلا های پیش ساخته دیده می‌شوند.

طراحی-پنت-هاوس-کوچک-در-تبریز

طراحی نما پنت هاوس در تبریز

همانطور که در مقاله طراحی نما در تبریز نیز اشاره کردیم. نما به عنوان اولین قسمتی که مخاطب با آن مواجه می‌شود. در ارزش پنت هاوس شما و همچنین لاکچری کردن آن موثر است. طراحی نما با توجه به سبک کلی معماری پنت هاوس شما و همچنین بافت منطقه توسط کارشناسان ما ارزیابی و اجرا می‌شود.

طراحی تراس پنت هاوس در تبریز

طراحی تراس پنت هاوس در تبریز با توجه به اینکه وجه تمایز واحدهای پنت با معمولی همین تراس است بسیار مهم است. تراس ها میتوانند هم با دیوار شیشه ای به صورت بسته باشند هم می توانند به صورت باز با گلدان های شیم تزیین شوند. اگر تراس پنت هاوس در تبریز مسقف باشد، طراحی بالکن پنت هاوس در تبریز نیز اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. بالکن پنت هاوس خود را دوست دارید چگونه بسازید کافی است فقط به ما یک سرنخ دهید.

ایده‌های جذاب برای پنت‌هاوس در سال 1403

برای سال ۱۴۰۳ ترند‌های طراحی پنت‌هاوس به شکلی نوآورانه و جذاب قابل ارائه هستند که امکان ایجاد فضاهای منحصر به فرد و زیبا را به ما می‌دهند. از ایده‌های برجسته برای طراحی پنت‌هاوس:

استفاده از فضاهای چندکاره

یکی از ترند‌های شگفت‌انگیز در سال 2024، بهره‌گیری از فضاهای چندکاره در پنت‌هاوس است. این ایده امکان تبدیل فضاها به مناطق چند منظوره را فراهم می‌کند و به بهره‌وری بیشتر فضا کمک می‌کند.

استفاده از طراحی منحصر به فرد

طراحی‌های منحصر به فرد و جذاب، از دیگر ایده‌های مورد توجه برای پنت‌هاوس در سال 2024 است. انتخاب رنگ‌ها، جزئیات دکوراسیونی، و ارتباط بین فضاها، می‌تواند این منزل را به یک آثار هنری تبدیل کند.

پنت هاوس تجاری در تبریز

پنت هاوس های تجاری مثل طراحی پنت هاوس رستوران یا کافی شاپ یا دفاتر اداری و … نیز اعتبار ویژه ای به کسب و کار شما خواهد بخشید. شما با ساخت پنت هاوس به صورت لوکس برای استفاده تجاری در صورت مشورت کردن با یک تیم متخصص با رقیبان خود کملا متمایز خواهید بود.

تیم بوم استودیو با سال ها تجربه در زمینه طراحی و ساخت و معماری در تبریز با پروژه های متنوع موفق مختلف نظیر ویلا کاراس و  ویلا مهر و … آماده خدمت به مردم عزیز در بالاترین سطح کیفیت است. چرا که ما اعتقاد داریم مردم تبریز لایق بهترین‌ها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *